maandag 11 augustus 2014

Expeditie Robinson

Maandag 11 augustus 2014

Vanmorgen eerst ontbeten hier in het hotel. Het ontbijt is in alle Hampton's ongeveer hetzelfde. De eieren komen volgens mij uit de diepvries of zo want ook die zijn in elk hotel precies hetzelfde, allemaal even sponzig. En in elk hotel staat een verse wafelmaker, dat is wel leuk en lekker. Je tapt het beslag in een bekertje, giet dat in het wafelijzer en 2,5 min later hmmm een heerlijke wafel.

Na het ontbijt terug naar de kamer en daar merk je dat het het einde van de vakantie is. We hangen maar wat rond, beetje tv kijken en een beetje internetten en het kost moeite om op gang te komen. Maar we komen wel op gang want we zijn niet voor niets naar San Diego gereden. Dus tegen de middag rijden we aan. Coronado Island is de bestemming en dat bereiken we ook nog...


Je komt er via een lange brug met mooi uitzicht op een haventje


We rijden er even rond. Er staan erg leuke huizen en een schitterend hotel. Ik wil eigenlijk foto's van dit hotel maken en we rijden de parkeerplaats op. Daar blijkt het parkeren $28,- voor 2 uur te kosten dus we maken rechtsomkeerts en bekijken het hotel wel online...

Daarna rijden we wat verder het eiland op en besluiten om maar weer naar zee te gaan, die zien we zoveel hier. En dit is een parkeerplaats naar mijn hart. Kijk maar eens mee uit het autoraam.


Dat is fijn dichtbij hรจ...

Omdat we niet zeker wisten dat we naar zee zouden gaan, hadden we wel alles bij maar waren we niet ingesmeerd en hadden we geen badkleding aan. Nou dat was grappig, net een potje auto twister. Maar uiteindelijk stonden we allevier in badpak, bikini en zwembroek buiten de auto. Ik had zonnebrand spray bij, maar twijfelde of die net zo goed werkte als smeerspul, hierover later meer...

Aan zee dus weer.


Het is een mooi strand waar het erg rustig is met hier en daar een schelpje.


Maar we vermaken ons prima. Fiona maakt van zichzelf een cupcake.


Feline zoekt schelpen en poseert lief voor de fotograaf


De meeuwen picknicken gezellig mee met onze broodjes.
En ik lees mijn boek uit. Antoine zoekt ook mee naar schelpen en vind een enorme, zware nog helemaal dichte schelp.


De meiden willen graag weten wat er in zit en proberen hem open te krijgen


Dat lukt een klein stukje, dan meer even uitspoelen voor beter zicht.


Antoine helpt ook nog even mee


En dan is ie open...


Maar wat moet je daar nu mee, de meiden willen de schelp graag meenemen, maar niet zo.
Antoine, Fiona en ik zitten vies naar het glibberige ding te kijken als de ware expeditie robinsonner zich aan ons toont...


Feline haalt het ding zonder blikken of blozen met haar blote handen leeg. Brrrr en zegt dan heel droog: nu durf ik op school ook wel een kikker te ontleden ๐Ÿ˜

Bleeeeegh

Maar goed weer wat meegemaakt, we blijven nog even hier


Maar dan is het mooi geweest en gaan we terug naar het hotel. Daar blijkt dat de spray enorm goed werkt, tenminste als je jezelf goed insprayd. Omdat ik na hele middagen zon nog niet een beetje verbrand was, had ik nu alleen mijn schouders, mijn knieholtes en her en der een beetje gesprayd. En wat denk je min schouders, min. Knieholtes en her en der een beetje niet verbrand, oftewel het grootste gedeelte wel dus...
Ik lijk wel een zebra. Op mijn arm van mijn schouder tot mijn elleboog loopt een witte, niet verbrande streep. Echt een heel grappig gezicht, not...

En mijn gezicht lijkt wel dat van een uil, gelukkig niet verbrand maar je ziet exact waar mijn zonnebril stond. Echt erg leuk allemaal en nee er zijn geen foto's van beschikbaar...

Na het douchen zijn we gaan eten bij TGI Fridays ( steak, steak, garnalen en een burger, raad zelf maar wie wat op heeft) en toen nog even naar de Wallmart. Tenminste Feline en ik. De andere twee bleven "even" in de auto wachten. Toen we terugkwamen bleek dat dat even een uur is geweest, oeps...

Maar dit was dan ook echt de allerlaatste keer Wallmart ( denk ik)

Nou toen weer terug naar het hotel. Elke avond is de serie Fullhouse op tv. En de meiden vinden dat erg leuk om te zien dus dat is al een paar weken traditie geworden, zo ook vanavond. En daarna...welterusten...

Tot de volgende keer....
















Geen opmerkingen:

Een reactie posten