zondag 10 augustus 2014

Ach mall-erd

Zondag 10 augustus 2014

Vandaag naar San Diego, op naar ons allerlaatste hotel. De weken zijn voorbij gevlogen.
Vandaag gelukkig geen file, wel 6 en later zelfs 7 baans wegen.


Maar we gaan wel met een omwegje. En dat omwegje heet South Coast Plaza. De grootste mall van Californië.


Waar een draaimolen binnen staat en daarnaast een balonnenverkoopster.


Dit is een chocolaterie

We beginnen bij Macy's waar ik op zoek ga naar een badpak, liefst van het merk Miracle suit. Dit merk verkopen ze hier wel maar maten en merken hangen kriskras door elkaar. Dus ik vraag even om hulp.

En naar het blijkt niet aan zo maar iemand maar aan een echte personal shopper. Dat is leuk. Ze graaft en graaft en vind allerlei badpakken in mijn maat. Dan haalt ze er nog iemand bij en heb ik twee personal shoppers aan mijn fiets hangen, echt grappig. 
En ik vind ook nog een badpak, helemaal leuk dus. 

Daarna naar de kinderafdeling waar Fiona weer in de meest verschrikkelijke jurken duikt en Feline nog een broekje en t-shirt vind. En waar we ook een Starbucks vonden.


Dit was Antoine's reactie toen ik vroeg of hij het hier in de mall ook zo leuk vind...


Maar ja je moet wel met drie vrouwen en een motto...


We vonden in verschillende winkels ook nog wat ananasjes, ja ja Pineappletjes zijn geliefd hier in the USA...


Niet allemaal even knap, maar ja...


Deze is zelfs van DKNY en best leuk maar niet in Fiona's maat.

Dan zijn we uitgemacyd, of hoe zeg je dat...

Via nog wat andere shops en een fontein


En ook nog via de Uggstore waar je je Uggs kunt laten personalizen


Komen we bij.....Sears....

En ze hebben mijn pyjama nog, jippie, dus nu heb ik er 2
Doel bereikt, nieuw doel bedenken :-)

Maar nu even nog niet want Antoine is het echt meer dan beu.
Dus op naar het hotel. We hebben een kamer met uitzicht.


Op het zwembad dan wel hè.

Nadat we de koffers hebben binnen gezet gaan we op zoek naar een restaurantje, het wordt O's


Ik had er nog nooit van gehoord maar het komt waarschijnlijk van: O...wat vies...
Er zat groente bij, maar dan heb je het ook echt wel gehad. Bij ons is het nu O van nOOit meer.

Daarna terug naar het hotel.


En daarna weer zwemmen en de rest van het liedje...

Tot de volgende keer...







Geen opmerkingen:

Een reactie posten