vrijdag 15 augustus 2014

Laatste dag

Donderdag 14 augustus 2014

Nou dat was het dan, de laatste dag is aangebroken. Jammer, maar het is ook mooi geweest, we hebben veel gezien en het enige wat ik nou nog kan doen is hopen dat we nog een keer terug kunnen komen want dit is echt mijn favoriete land...

Vanmorgen na het ontbijt begonnen met inpakken en daar ging heel wat meer tijd inzitten dan verwacht.


Maar net na de middag was het toch zover, alles in kannen en kruiken en koffers.
We zouden vandaag nog een keer naar zee gaan. Ik had zelfs al een wastablet klaar liggen voor de laatste zandhanddoeken en toen zei Fiona: ik wil eigenlijk wel hier naar het zwembad.
En de rest was het daar ook mee eens dus zo gezegd, zo gedaan


We hebben ons een paar uur prima vermaakt





Na het zwemmen en douchen zijn we een straat verderop gereden, naar Denny's daar hebben we gegeten. 



En na het eten nog een toetje. Feline had ijs met caramelsaus, Antoine en Fiona hadden appeltaart met ijs en slagroom, samen...


En ik had een aardbei-banaan milkshake maar deze was zo dik dat ondanks dat het glas bijna leeg was, het rietje er gewoon rechtop in bleef staan. Dat was meer werken dan drinken...


Tijdens het inpakken bleek dat er gewoon een koffer over was ( handbagage, maar toch knap) en toen vonden 3 mensen het een goed idee om dan de koelbox mee naar huis te nemen...1 was wat minder enthousiast...

En daarvoor hadden we ducktape nodig, en daarvoor moesten we, hoe vervelend ook....naar de walmart. En daar hebben we ons dan ook prima vermaakt, en ducktape gekocht....onder andere...

Daarna naar de hotelkamer en toen kon het herpakken beginnen.


Gelukkig maar, want zo werd dit blog ineens een stuk minder saai...


Nou morgen gaan we reizen, en dan heb ik waarschijnlijk geen internet. Dus het reisverhaal volgt nog met wat vertraging.

Tot de volgende keer....














Geen opmerkingen:

Een reactie posten